Szocialista álom, szépséghibás valóság: 60 éves a Merkur
Hatvanéves a gulyáskommunizmus egyik szimbolikus vállalata, a Trabantok és Ladák százezreit eladó Merkur.
Hatvanéves a gulyáskommunizmus egyik szimbolikus vállalata, a Trabantok és Ladák százezreit eladó Merkur.
Spórolási trükkök és érdekes ötletek elegye volt a P70, mégsem vált szocialista sikertörténetté. Veteránteszt.
Magyarország volt az ódivatú, nagy rakterű és VW-motoros Wartburg 1.3 Tourist fő piaca, mégis alig maradt belőle.
Gömbölyded formájával és kétütemű motorjával nagyon régimódi, mégis szerethető a Barkas B-1000. Veteránteszt.
A téeszelnökök és vállalatvezetők kedvencének számító szovjet limuzin ma már milliókat érő gyűjtői kincs.
Olvasók is szerkeszthetik a Merkúr-korszak ikonikus autóiról szóló tesztgyűjteményt.
Mai technikával hódíthatnánk a Merkúr-korszak jellegzetes típusai, némelyikből már prototípus is készült.
Egy bemutató Lada, amit az autószalonban felejtettek.
Az egyik legritkább szocialista autó egy szép példánya egy magyar gyűjtő birtokába került.