Mostani oldalát American Riviera Orchard néven találhatjuk az Instagramon: ez a hercegné új cége, amely – a márkanév levédéséhez szükséges dokumentum szerint – főleg szakácskönyvek kiadásával és lakberendezési termékek árusításával foglalkozik. Meghan Markle új üzleti vállalkozásának első termékére a szemfüles közönség már felfigyelhetett az Instagramon.
Az első termék, amit a nagyközönség is láthatott egy luxus címkével ellátott eperlekvár.
A titokzatosság megőrzése érdekében az új márka (American Riviera Orchard) termékeit egyelőre limitált darabszámban, barátok és influenszerek között terjesztik.
Tracy Robbins divattervező az Instagramon posztolt egy képet a lekvárról.
A képet a "17 of 50" számmal látta el, ami arra utal, hogy hányan kapták meg az új vállalkozás limitált darabszámú termékét.
Úgy tűnik, mintha Meghan és Harry herceg márkái és vállalkozásai idén valamiféle újításon mentek volna keresztül, kezdve a sussex.com domain név alatt működő, királyi weboldaluk felújításával.
Legújabb projektjeik eltávolodnak a korábbi, a királyi családban elfoglalt szerepükre összpontosító témáktól, mint például a Harry és Meghan című Netflix-film és Harry herceg Spare című memoárja.
Az új élelmiszermárka úgy tűnik, jól illeszkedik a pár legújabb terveihez. Meghan ugyanis új Netflix-műsort indít, amely központjában a főzés és a kertészkedés áll. Az első sorozatban Meghan Markle a kedvenc szabadidős tevékenységeit mutatná be: főzne és kertészkedne, ami által sokkal jobban megismerheti majd őt a közönség. A showrunner Leah Hariton lesz, aki többek között Selena Gomez főzőműsorát csinálta.
Delfina Blaquier, aki Harry herceg pólós barátjának, Nacho Figuerasnak a felesége, szintén posztolt egy képet az új lekvárról, az övé az "50-ből 10" felirattal.
Az American Riviera Orchard közösségi média kampánya a házaspár kaliforniai otthonának hangulatát idézi - írta a BBC.
Azt nem tudni, hogy mennyibe kerülnek majd az új életmódmárka termékei.