Van olyan ország, ahol 800 évet kell várni az adóhivatalra
Korábban is sokat kellett várni a telefonos kapcsolásra, de ez új rekord.
Korábban is sokat kellett várni a telefonos kapcsolásra, de ez új rekord.
Itt vannak a részletek.
Személyes kiszolgálásban fejlődtek, elektronikus ügyintézésben visszaestek a hazai cégek.
Állítása szerint három percre csökkent az átlagos ügyintézési idő.
Ezekben emberi közreműködés nélkül lehet biztonságosan banki ügyeket intézni.
Magyar fejlesztésű ügyfélszolgálati robotasszisztenssel erősít a vasúttársaság.
Vannak olyan esetek, amikor a szokásosnál is többet kell kommunikálniuk ügyfeleikkel a pénzintézeteknek.
Egy friss kutatás eredményeiből az is látható, kik használják nagyobb arányban az online megoldásokat.
Még a telefonálás és a sorbanállás az úr, de a többség szívesen szabadulna tőlük.