Hirtelen eltűnt a top 10-ből az M1 hírtévé

M1, hírműsor
Vágólapra másolva!
Teljes lakosságban a hetedik helyen van holtversenyben az átalakított M1, de az ötven alatti felnőtt nézőknél kicsúszott a tíz legnézettebb tévé közül.
Vágólapra másolva!

Ben Stiller az Apádra ütök című filmmel kikapott szombat este, Csiszár Jenő viszont a Magyarország, szeretlek!-kel egy kis időre jó eredményt ért el a Duna TV-n, így kerültek a Médialiftbe. A német autópályás őrületet a magyarok továbbra sem unják, Gottfried Vollmer és a Cobra 11 felfelé megy a liftben, a sorozat simán verte a Shrek második részét.

Ha már a műsoroknál vagyunk: a heti listán az első öt helyen RTL Klub-os program található. A TV2-nek az első tízbe csak kettő fért be most, a Tények (a hatodik helyen) és a Jóban Rosszban (a kilencediken). Utóbbiról cikkezett is a sajtó mostanában, a produkció ugyanis megvált az egyik főszereplőtől és legismertebb arcától, Gesztesi Károlytól – aki szerint épp fordítva történt, ő mondott fel.

Forrás: Nielsen

A teljes lakosságnál egy szem Duna TV-s műsort fért be a top 20-ba, a 18–49-es korcsoportban már egy sem. Itt is az RTL Klub dominál, a többihez képest erős a TV2, és a 20. helyre beért a Sport1 a Barcelona–Real Madrid-meccsel.

Alább a csatornaátlagokat mutatjuk. Mint látható, teljes lakosságban nyert az RTL Klub, második a TV2, az alaposan átalakult M1 pedig a hetedik, holtversenyben. Ennél rosszabbul áll a közmédia hírcsatornája a 18–49-es korosztálynál, mert itt már nem is látjuk a top 10-ben, olyanok vannak előtte, mint az M2 vagy a Story4.

Forrás: Nielsen
Forrás: Nielsen

A szombatot fölényesen nyerte az RTL Klub a Táncoló talpak 2-vel és a Red című filmmel, de még a Fókusz Plusz is sokkal nézettebb volt, mint a Szerencseszombat – dacára a nagy nyereménynek. A vasárnap már kiegyenlítettebb volt valamivel, mutatjuk alább. Látható, hogy a Magyaroszág, szeretlek!-ért a nézők átvándoroltak a Dunára, azonban a Kossuthkifli előtt már elkapcsolnak, szinte esélyt sem kap a heti sorozat.

Nézze meg nagyban! Forrás: Nielsen

Ha kíváncsi arra, hogy a Nielsen hogyan méri a tévétársaságok nézettségét, akkor kattintson ide.