A közlemény szerint a Népliget metróállomás környezete szinte felismerhetetlen, mivel az akadálymentes közlekedés biztosításához a födémet ki kellett bontani, így a felszínről belátni az aluljáró szintre. A felvonók megközelítéséhez új szerkezet épül, a lépcsőket is új helyre tették.
Az utasforgalmi területeken szembetűnő a változás. A falburkolatok tartószerkezete minden állomáson elkészült,
a Határ út és Ecseri út után a Népligeten is elkezdődött a padlóburkolatok lerakása.
A peronokon pedig új LED lámpákat szereltek fel.
Az üzemi területeken a gépészeti munkafolyamatok jó ütemben haladnak - írták.
A belső légcsatorna-hálózat kiépítése megtörtént, a légtechnikai berendezések gépházi szerelései után, helyenként az elektromos vezérlők bekötése is elindulhatott.
Kőbánya-Kispesten az új pályaszakaszon várhatóan május elején elindulhat a tesztelés próbajáratokkal.