A csúcsra ért Magyarországon a népszerű áruházlánc

Modernizálja áruházait a Praktiker
Vágólapra másolva!
Eredményes évet zárt a 20 áruházat működtető Praktiker, hiszen nem csak áruházi forgalma, de a webshopja is kétszámjegyű növekedést ért el az előző évhez képest. A barkácslánc tovább folytatja áruházainak modernizálását.
Vágólapra másolva!

57,1 milliárd forintos árbevételt ért el a Praktiker 2018-ban, az előző évi 47,8 milliárddal szemben, ez mintegy 20 százalékos bővülést jelent. A 20 áruházat működtető lánc alkalmazottainak száma is nőtt, jelenleg mintegy 1500 embernek biztosít munkát.

A webshop forgalma a kasszán átmenő forgalom 7 százalékát teszi ki, ami újra két számjegyű emelkedés 2017-hez képest. A Praktiker mintegy 300 beszállítóval dolgozik, a hazai vállalkozások aránya elérte a 80 százalékot. A 160 milliárd forintosra becsült barkácsszektorban a Praktiker a második legnagyobb áruházlánc.

– mondta Karl-Heinz Keth ügyvezető igazgató.

Modernizálja áruházait a Praktiker Forrás: Praktiker

A Praktiker 2018-ban jelentős összeget költött egyes áruházainak modernizációjára, új polcrendszerek és árukínálati struktúrák kialakítására. Az első tapasztalatok visszaigazolják a várakozásaikat: ahol megtörtént a modernizáció, egyértelműen nőtt az áruház forgalma is. A szortiment jelentős része is megújult.

A Praktiker 2023-ig az összes üzletét szeretné felújítani, hogy minél hatékonyabban működjenek az üzletegységek, s valódi élményt jelentsen a vásárlás az egyre igényesebb hazai fogyasztóknak.

Ez összesen mintegy 130 ezer négyzetméternyi értékesítési területet jelent.

Bagaméri László értékesítési igazgató hangsúlyozta, hogy a klasszikus áruházi értékesítés mellett jelentősen szeretnék növelni az internetes és a nagyvásárlói programból származó bevételeiket, ennek megfelelően folytatják a webshop optimalizálását.