Kína 2020. 02. 24.
Kínai rágcsálnivalót gyártó céget vesz a PepsiCo
Ezzel piacvezető lehet Kínában az amerikai vállalat.
Ezzel piacvezető lehet Kínában az amerikai vállalat.
Az amerikai üdítőital-gyártók egészen eredeti megoldást találtak a problémára.
A tulajdonosok hamarosan számos új fejleményről számolnak be a céggel kapcsolatban.
Kétszer annyival nőtt, mint a piaci átlag, duplájára növelte a kapacitásait.
Indra Nooyi 24 év után otthagyja a vállalatot, ellentmondásos személyiség volt.
Az üzlettel létrejön a legnagyobb hazai ásványvíz- és alkoholmentes üdítőital-vállalat.
A legnagyobb cégekre is kihat a kínai kereslet gyors változása.
A nagy gyártók húsz százalékkal csökkentenék a kalóriatartalmat.
Erős negyedévet zárt a népszerű üdítőitalok gyártója.