[Frissítve] Egyelőre áll a Vodafone ügyfélszolgálata

iphone mobilozás netezés videózás youtube
A kép csak illusztráció
Vágólapra másolva!
Látszólag ezúttal sem megy simán a rendszerek integrálása.
Vágólapra másolva!

Az előzetes tájékoztatásnak megfelelően az elmúlt héten kezdetét vette a Vodafone és a UPC ügyfélszolgálati rendszereinek egy tető alá hozása. A tavaly nyári hosszas leállást követően ez a második és utolsó informatikai átállás, amelyre szükség volt a vezetékes szolgáltató felvásárlása miatt.

Csak remélhetik az előfizetők, hogy a Vodafone ezúttal gyorsan úrrá válik a helyzeten Forrás: Cottonbro / Pexels

A Vodafone Magyarország eredeti tervei szerint az ügyfélszolgálata július 11-16. közti időszakban nem lett volna elérhető, azonban a vállalat csak július 18. délben adott ki közleményt arról, hogy szerinte minden az elmúlt hétben lekapcsolt ügyintézési szolgáltatása újból elérhető az ügyfelek számára.

Sajnos egyelőre úgy tűnik, hogy nem ennyire rózsás a helyzet, egy órával a közlemény kiadását követően a böngészős ügyintézési felülete „Invalid request" hibaüzenetet írt a belépőfelület betöltésekor, míg a My Vodafone mobilapp „Hoppá! Valami nem jó!" szöveggel reagált a belépési kísérletekre.

Egyelőre nem tudni, hogy ténylegesen mikor válhatnak újból használhatóvá a Vodafone rendszerei.

Frissítés: délután fél három táján már a webes felület és a mobilapp is elérhető, néhány furcsa adat kijelzésén túl működni látszik az összevont ügyfélszolgálati rendszer.

Ha szeretne még több érdekes techhírt olvasni, akkor kövesse az Origo Techbázis Facebook-oldalát, kattintson ide!