Kizárta a routereikből az ügyfeleket a NetGear

Netgear Orbi Voice, okos, router, hangszóró, wi-fi
A Netgear Orbi Voice szatellit egysége, amely egyben egy okoshangszóró is.
Vágólapra másolva!
A legújabb javítással újból elérhetővé válik az Orbik adminisztrációs felülete.
Vágólapra másolva!

A vezeték nélküli routerek gyártóit általában a sebezhetőségeket javító szoftverfrissítések hiánya miatt szokás szapulni, azonban néha előfordul, hogy a patchek megérkezésében sincs sok köszönhet. Ilyen helyzetbe kerültek nemrég a mesh rendszerek kialakításához javasolt Orbi RBR750 / RBS750 / RBR850 / RBS850 modellek tulajdonosai, a NetGear által április 27-én kiadott 4.6.8.2-es frissítés automatikus települését követően sem böngészőből, sem pedig mobilappból nem tudták többé elérni a beállításaik megváltoztatásához szükséges felületet.

A felhasználók jókora részének valószínűleg fel sem tűnt, hogy a NetGear véletlenül kizárta őket a routereikből Forrás: NetGear

A hiba ellenére a routerek szerencsére működőképesek maradtak, így a beállításokat megváltoztatni nem próbált ügyfeleknek jó eséllyel fel sem tűnt, hogy valami gond van a kütyüikkel. Akiknek muszáj volt állítgatniuk az érintett eszközeiken, azok az elmúlt hetekben az ügyfélszolgálat közreműködésével vagy gyári alaphelyzetbe való visszaállítással oldhatták meg a problémát, az utóbbit választva persze teljesen újra kellett konfigurálniuk a routereiket.

Most három héttel később a NetGear végre megoldotta a bugot, állítása szerint a nagyon közeli jövőben szintén automatikusan települ majd az eszközökre a legújabb frissítés.

Ha szeretne még több érdekes techhírt olvasni, akkor kövesse az Origo Techbázis Facebook-oldalát, kattintson ide!