A sorozat nagy értékké vált

Vágólapra másolva!
A Metro interjúja Simó Györggyel
Vágólapra másolva!

Miért vágtak bele a Mindentudás Egyeteme-projektbe? - kérdeztük Simó Györgytől, az Axelero Internet vezérigazgatójától.
- Egy ilyen cégnek kötelessége a társadalmi szerepvállalás. Mi szerettünk volna tovább gondolkodni, mint a hagyományos szponzoráció, és nem egy meglévő projektre "tettük rá a logónkat", hanem egy progresszív ötlet mögé álltunk be alapítóként és alakítóként. A Mindentudás Egyeteme hiányt pótol, a tudás terjesztésének Magyarországon egyedülálló, magas színvonalú formája. Profilunkba is vág: az internet, a távközlés szempontjából kulcsfontosságú a tudás "menedzselése", strukturálása. Ez referenciamunka is számunkra: ki akartuk próbálni, hogy működik a "hagyományos", magas presztízsű tartalom egyszerre sokféle formában, multimediális környezetben - tévén, rádión, az interneten, nyilvános előadásokon és fórumokon.

Mennyire figyelik, hogy mekkora a nézettség/olvasottság?
- Természetesen figyeljük, hiszen ez a siker fokmérője. Az első napoktól gondolkodunk azon, hogy mennyire legyen pozitív értelemben populáris a dolog - melyek azok a formák, amelyek minél több ember számára "fogyaszthatóvá teszik" ezt a tartalmat. A személyes véleményem az: akkor van értelme, ha minél több emberhez eljutunk vele.

Mi lehet a jövő?
- A közeljövő, úgy látom, biztos. A Mindentudás Egyeteme önmagában is nagy érték; márkanévvé vált, kár lenne veszni hagyni. Folyamatosan fejlesztjük: azon dolgozunk, hogy hosszabb távú életet éljen. Bizonyos értelemben az interneten ez már ma is megvalósult.

s. l.