Először lesz kapható Magyarországon a Ford ikonikus terepjárója

Ford Bronco
Vágólapra másolva!
Limitált darabszámban lesz elérhetó a 335 lóerős Bronco.
Vágólapra másolva!
Ford Bronco
Ford Bronco
Ford Bronco
Ford Bronco
Ford Bronco
Ford Bronco
Ford Bronco
Ford Bronco
Ford Bronco
Ford Bronco
Ford Bronco
Ford Bronco
Ford Bronco
Ford Bronco
Ford Bronco
Ford Bronco
Ford Bronco
Ford Bronco
Ford Bronco
Ford Bronco
Ford Bronco
Ford Bronco
Ford Bronco
Ford Bronco
Ford Bronco
Ford Bronco
Ford Bronco
Ford Bronco
Ford Bronco
Ford Bronco
Ford Bronco
Ford Bronco
Ford Bronco
Ford Bronco
Ford Bronco
Ford Bronco
Ford Bronco
Ford Bronco
Ford Bronco
Ford Bronco
Ford Bronco
Ford Bronco
Ford Bronco
Ford Bronco
Ford Bronco

Az Amerikában már két éve kapható hatodik generációs Bronco korlátozott darabszámban jelenik meg az európai Ford márkakereskedésekben, viszont azonnal két változatban is kapható lesz: az Outer Banks és Badlands kivitelt egyaránt a

2,7 literes, V6-os benzines turbómotor hajtja 335 lóerős teljesítménnyel

és 563 Nm forgatónyomatékkal, az erőt tízfokozatú automata sebességváltó továbbítja a kerekekhez. Nem a takarékosságra hangolták, az átlagfogyasztás 13,4-13,9 liter, a gyorsulás viszont 0-100 km/h-ra 6,7 másodperc.

Ford Bronco
Ford Bronco
Ford Bronco
Ford Bronco
Ford Bronco
Ford Bronco
Ford Bronco
Ford Bronco
Ford Bronco
Ford Bronco
Ford Bronco
Ford Bronco
Ford Bronco
Ford Bronco
Ford Bronco
Ford Bronco
Ford Bronco
Ford Bronco
Ford Bronco
Ford Bronco
Ford Bronco
Ford Bronco
Ford Bronco
Ford Bronco
Ford Bronco
Ford Bronco
Ford Bronco
Ford Bronco
Ford Bronco
Ford Bronco
Ford Bronco
Ford Bronco
Ford Bronco
Ford Bronco
Ford Bronco
Ford Bronco
Ford Bronco
Ford Bronco
Ford Bronco
Ford Bronco
Ford Bronco
Ford Bronco
Ford Bronco
Ford Bronco
Ford Bronco

A komoly terepjáró-képességekre garancia a fejlett hajtáslánc-technológia, amely többek közt a felező áttétellel is működő négykerékhajtást, terep tempomatot és az akár hétféle választható üzemmódot tartalmaz, de a Badlands kivitelben első differenciálzár, illetve az első stabilizátorrudat leválasztó rendszer is javítja a terepképességet.

Ford Bronco
Ford Bronco
Ford Bronco
Ford Bronco
Ford Bronco
Ford Bronco
Ford Bronco
Ford Bronco
Ford Bronco
Ford Bronco
Ford Bronco
Ford Bronco
Ford Bronco
Ford Bronco
Ford Bronco
Ford Bronco
Ford Bronco
Ford Bronco
Ford Bronco
Ford Bronco
Ford Bronco
Ford Bronco
Ford Bronco
Ford Bronco
Ford Bronco
Ford Bronco
Ford Bronco
Ford Bronco
Ford Bronco
Ford Bronco
Ford Bronco
Ford Bronco
Ford Bronco
Ford Bronco
Ford Bronco
Ford Bronco
Ford Bronco
Ford Bronco
Ford Bronco
Ford Bronco
Ford Bronco
Ford Bronco
Ford Bronco
Ford Bronco
Ford Bronco

Emellett egy kétfokozatú, elektromechanikus kapcsolású terepváltó is rendelkezésre áll, ami automatikusan kapcsol a két- és négykerékhajtás között.

Acélból készült létraalváz található a karosszéria alatt

hét keresztmerevítővel, amely szilárd alapot biztosít, emellett lehetővé teszi, hogy a szabad magasság 259 mm legyen.

Ford Bronco
Ford Bronco
Ford Bronco
Ford Bronco
Ford Bronco
Ford Bronco
Ford Bronco
Ford Bronco
Ford Bronco
Ford Bronco
Ford Bronco
Ford Bronco
Ford Bronco
Ford Bronco
Ford Bronco
Ford Bronco
Ford Bronco
Ford Bronco
Ford Bronco
Ford Bronco
Ford Bronco
Ford Bronco
Ford Bronco
Ford Bronco
Ford Bronco
Ford Bronco
Ford Bronco
Ford Bronco
Ford Bronco
Ford Bronco
Ford Bronco
Ford Bronco
Ford Bronco
Ford Bronco
Ford Bronco
Ford Bronco
Ford Bronco
Ford Bronco
Ford Bronco
Ford Bronco
Ford Bronco
Ford Bronco
Ford Bronco
Ford Bronco
Ford Bronco

Olyan autót akartak alkotni a tervezők, ami az eredeti Bronco formavilágát kínálja, ezért azzal kezdték a munkát, hogy digitálisan

beszkennelték az első generációs modellt, hogy az azonnal felismerhető formák megmaradjanak.

Alapáras a leszerelhető keménytető, amely négy részre van osztva, és a két első elem becsomagolható az erre tervezett tárolózsákokba, amelyek az autóban is elhelyezhetők.

Ford Bronco
Ford Bronco
Ford Bronco
Ford Bronco
Ford Bronco
Ford Bronco
Ford Bronco
Ford Bronco
Ford Bronco
Ford Bronco
Ford Bronco
Ford Bronco
Ford Bronco
Ford Bronco
Ford Bronco
Ford Bronco
Ford Bronco
Ford Bronco
Ford Bronco
Ford Bronco
Ford Bronco
Ford Bronco
Ford Bronco
Ford Bronco
Ford Bronco
Ford Bronco
Ford Bronco
Ford Bronco
Ford Bronco
Ford Bronco
Ford Bronco
Ford Bronco
Ford Bronco
Ford Bronco
Ford Bronco
Ford Bronco
Ford Bronco
Ford Bronco
Ford Bronco
Ford Bronco
Ford Bronco
Ford Bronco
Ford Bronco
Ford Bronco
Ford Bronco

Nyolc perc alatt

mind a négy ajtó is leszerelhető

egy szerszám segítségével; ez nemcsak levegőssé vátoztatja az utasteret, hanem így a vezető még jobban átláthatja az autó környezetét. A Badlands változatban külön tárolózsákok találhatók, amelyekben a leszerelt ajtók elhelyezhetők az autóban, hogy szükség esetén kéznél legyenek, és gyorsan visszakerülhessenek a helyükre. Még jó néhány levehető elem található a Bronco felépítményében: a hűtőrács és az első lökhárító leszerelhető és más változatra cserélhető, a műanyag kerékjárat-szélesítés pedig egyszerűen eltávolítható, ha megsérülne egy-egy keményebb terepezés közben.

Ford Bronco
Ford Bronco
Ford Bronco
Ford Bronco
Ford Bronco
Ford Bronco
Ford Bronco
Ford Bronco
Ford Bronco
Ford Bronco
Ford Bronco
Ford Bronco
Ford Bronco
Ford Bronco
Ford Bronco
Ford Bronco
Ford Bronco
Ford Bronco
Ford Bronco
Ford Bronco
Ford Bronco
Ford Bronco
Ford Bronco
Ford Bronco
Ford Bronco
Ford Bronco
Ford Bronco
Ford Bronco
Ford Bronco
Ford Bronco
Ford Bronco
Ford Bronco
Ford Bronco
Ford Bronco
Ford Bronco
Ford Bronco
Ford Bronco
Ford Bronco
Ford Bronco
Ford Bronco
Ford Bronco
Ford Bronco
Ford Bronco
Ford Bronco
Ford Bronco

Az első felfüggesztés független, kettős keresztlengőkaros, hosszú úton mozgó tekercsrugókkal, ami csökkenti a rugózatlan tömeget a merevtengelyes kialakításhoz képest. Hátul ötlengőkaros merev tengely található hosszú úton mozgó, változtatható feszességű tekercsrugókkal. A Badlands kivitelben alapáras a négy nagyteljesítményű, helyzetérzékelős, külső tartályos Bilstein lengéscsillapító is.

Ford Bronco
Ford Bronco
Ford Bronco
Ford Bronco
Ford Bronco
Ford Bronco
Ford Bronco
Ford Bronco
Ford Bronco
Ford Bronco
Ford Bronco
Ford Bronco
Ford Bronco
Ford Bronco
Ford Bronco
Ford Bronco
Ford Bronco
Ford Bronco
Ford Bronco
Ford Bronco
Ford Bronco
Ford Bronco
Ford Bronco
Ford Bronco
Ford Bronco
Ford Bronco
Ford Bronco
Ford Bronco
Ford Bronco
Ford Bronco
Ford Bronco
Ford Bronco
Ford Bronco
Ford Bronco
Ford Bronco
Ford Bronco
Ford Bronco
Ford Bronco
Ford Bronco
Ford Bronco
Ford Bronco
Ford Bronco
Ford Bronco
Ford Bronco
Ford Bronco

Azok a vásárlók, akik a legmagasabb szintű védelmet igénylik, kérhetnek acél fenékvédő lemezeket, valamint a motort, a váltót, a terepváltót és a benzintartályt biztosító burkolatokat is. Szintén külön rendelhetők a küszöbvédő rudak, amelyek akár az autó teljes tömegét elbírják, ráadásul elöl és hátul is vannak vonószemek.