Az egy éve bemutatott, második generációs Dacia Duster új motorral gazdagodik a következő modellévre. A régi 1,2-es benzines turbómotort a Renault és a Daimler közös fejlesztésű 1,3-asa váltja, ami többek között a Mercedes A és B osztályban, a felfrissített Renault Kadjarban és Nissan Qashqaiban is dolgozik.
A román terepjáró két teljesítményszinttel,
130 és 150 lóerővel kapja meg a részecskeszűrővel is ellátott négyhengerest,
melynek nyomatéka 240, illetve 250 Nm. Egyelőre csak fronthajtással rendelhető az új motor, az összkerekes változatok 2019 közepétől lesznek elérhetők.
Nem csak a Duster orrában történtek változások. A MediaNav Evolution fedélzeti infotainment rendszer év végén érkező új változata már Apple CarPlay és Android Auto kompatibilis lesz, emellett a Waze, a WhatsApp és a Spotify alkalmazásokat is kezelni tudja majd, változatlan áron.